mOod rajin mendatang!!

Salam gembira..emoticon15
Hehe...

Rajin..Rajin kah aku?? Jeng3.
Mesti la nyah...hahaha..
Bukan pe nak cter kat u all..
Semalam mOod i rajin gler taw...

Npe?? Npe??emoticon05
Isyhh..cibuk jer nak taw..

Well..setelah beberapa ari rancang nak kemas blik..susun atur semula perabot...
Ecece..cam interior designer laks...hahaha
Akhirnya baru semalam terlaksana..

emoticon11Aku berkemas ngan adek aku..
Pergh..baru sedar banyak gile brang2 yang tersorOk di bawah katil..di atas lemari..
Majoriti tu semua buku2 lame aku..'

So..untuk mnampakan bilik kemas..
Aku pon pack la bku2 tu and xlama lagi akan dijual..emoticon01
And separuh akan di beri pada sape yang nak..

Itu la saje yang nak ngarut kan cni..
mOod rajin bukan datang selalu...hahaha



No comments:

Post a Comment