Kembar Lain Tahun.. !!

               Mood nak berblog datang melimpah ruah macam coklat yang jatuh ke ladang gandum.. Poofff.. Jadilah koko krunch. Ok tipu je ni.. Intro mengarut ni.. Maafkan hamba.. Hehehe... 
Nak cerita saya ada kembar.. Tapi lain tahun.. Eh.. macam mana..? Haa.. Aneh tak??
Cuba tengok gambar2 ni.. Sama tak?? Ramai orang cakap sama..Saiz badan sama.. Tinggi sama..Spek pun kaler sama.. Bingkai hitam merah.. Power spek je lain.. Hahaha..






              Kembar saya ni lahir 6 tahun lewat dari saya.. Tarikh lahir kami sebelah-sebelah.. Saya 8 hb, dia 7 hb.. Bulan sama.. Hehehe.. Amacam sama tak?? 



SEBENARNYA DIA ADIK SAYA.. The one and only..!! Paling sayang laa..Tapi Allah lagi sayang dia.. Allah uji dia dengan penyakit serius #SLEfighter.. Moga Allah beri dia kesihatan terbaikkk.. Doakan dia sembuh ye kawan-kawan.. 



Terindu pulakk.. terupdate laa blog ni.. Hehehe

2 comments:

  1. Lahh adik rupanya, patutler sama,hihihi. Get well soon ye adek.

    ReplyDelete
  2. Aa cm same ;) semoga adik dlm keadaan sehat slalu ..

    ReplyDelete