Surprise Birthday Party #throwback

           Sebelum memulakan entri ini, saya nak panjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kerana Allah telah mengurniakan saya sahabat2 yang baik dan sekepala.. Hehehe.. Ini kisah belated birthday saya yang disambut oleh geng D7.  Hehe.. Surprise punya party la nii.. Hehe.. Kata kawan saya, susah jugak nak plan semua ni.. sebab biasa saya yang tolong plan kan.. Plan jahat2 serah ajer pada saya.. plan baik2 pun boleh.. hehehe.. :D
         Nampak tak gigihnya mereka.. Siap buat group wassap lagi.. Hehe.. saya screenshot kat utk kenangan... nnt boleh tunjuk anak cucu, "cuuu, tengok la sweetnya kawan2 nek dulu.. hahaha" 
Group admin, Afiqah bakal isteri Datuk Maharajalela... Hahaha.. >.<


             Lagi sweet bila mereka wish birthday jam 12 malam.. Ohmaii.. hehe..Hadiah pertama dapat dari roommate 3 tahun saya.. Ayuni.. Hehe..Sebuah jam loceng.. Mungkin sebab saya selalu lambat bangun.. tu dia bagi jam.. Hehe.. Kaler ijau.. Cun.. :D Masa dia bagi tu, rasa macam ohmaiii.. sweet sangat.. bayangkan, sebelum tu dia tidur, pastu dia bangun, and bg hadiah.. haaa.. kau hadooo??




                 Rasa terharu bila diorang ingat tarikh tu.. Hehe.. Afiqah antara orang2 yang selalu wish diawal waktu.. Dia dulu pernah kasi saya hadiah birthday dalam kelas ODE. Masa tu kami tak rapat macam sekarang. Tapi dia kasi.. Hehehe.. Terharu jugakkk.. Nanti saya ceritakan bagaimana detik perkenalan kami.. 

             Pasal surprise party tu, mula2, roommate saya, Ayuni a.k.a Kajol cakap, Nisa ajak kumpul ramai2.. Dia nak masak.. Mulanya macam percaya la.. sebab rasanya Nisa ada bawak dapur datang sini.. Tapi tetiba rasa pelik, kenapa diorang rancang dulu tanpa inform saya.. Biasanya saya yang tahu dulu...Hmm.. tapi tak rasa sentap pun.. Lepas tu,  hidung ni dah start bau-bau macam kek..kikiki.. Pada hari kejadian tu pulak, Ayuni cakap, dia turun dulu sebab nak jumpa Adam (Groupmate PD dia), ada keje.. Ok laa.. Lagipun kami rancang berkumpul pukul 9.. 

         Tak tahu la kenapa malam tu, saya macam rajin turun awal.. Biasa pukul 9 baru gerak dari bilik.. Ni pukul 9 dah sampai ke tempat kejadian.. Jeng Jeng Jeng.. Saya nampak kotak kek.. Hahaha.. Bang Bang Booommm.. Masa tu ada 2 orang je.. Afiqah & Ayuni.. Otw ke tempat kejadian, jumpa Nisa, dia nak pergi beli mknn.. Eh.. kata nak masak.. Nak beli apa lagi.. Hahaha..


             Haa.. inilahh hasil masakan Nisa.. Hahaha.. sedap takk?? Tipu je ni.. Nisa tak masak pun.. Dapur pun dah kena rampas.. Hahaha.. Rupanya diorang tempah nasi.. Air sponsor sendiri.. Hahaha.. Sebelum memulakan sesi makan2, perkara wajib, Selpie dengan kek.. Hahaha.. Saya ni pemalu nak bergambar.. hahaha.. Naseb ada kek tolong temankan..:p




           Ingatkan makan2 je laa..Rupanya ada jugak agenda kejam mereka.. Kali ni diketuai oleh Ayuni.. Hahaha.. Yang lain takut2 nak bermain tepung... Malam tu saya dimandikan dengan tepung.. Kalau goreng pun sodappp..:p Sebab bermain di padang taman, kena la bersihkan.. So, jadilah mereka cleaner part time malam tuu.. Hehehe.. Yang paling best, kawan saya, Meksu, siap tolong mandikan saya.. Haha.. Katanya kesian tengok banyak sangat tepung.. 



Gambar terakhir ini diambil oleh seseorang yang sedang berehat disitu.. hehehe.. Terpaksa suruh orang ambilkn sebab tak bawak monopod.. kiki.. Tangan pulakk sekangkang kera je panjangnya.. tinggi pulak tak la mana,, xdpt nak berwefieee...



               Terima kasih atas segalanya korang.. Korang memang best laa.. Geng D7+1.. Hehehe.. Walaupun satu hari ni, semua akan membawa haluan masing2, saya harap, agar awk semua tak lupakan kenangan kita bersama2.. (kesat air mata T.T)  Nanti ada masa kita gather lagi yee... Diharap semua ni nanti bakal Datin2.. Haha.. 
#Rindu UMP
#8Mei - 24Mei
#D7+1

No comments:

Post a Comment