Malam Pencalonan CHEST




            Semalam.. bersaman 27 Februari 2015, telah berlangsung malam pencalonan untuk fakulti saya.. hehehe.. Saya ambil calon ke?? Eh.. Opkoss la tidak tidak tidak.. Yang batch hari tu tak tahu la kenapa saya termasuk.. Hmm.. Kalau orang tengok saya pun orang tak sangka.. Saya sendiri pun tak sangka.. Berani betul nak bagi nama bertanding.. Hahaha.. Berubu ucapan terima kasih la kepada senior saya yang mem'push' saya masuk.. Hahaha..Berdebar nye tak boleh nak katelaa...

           Masa sekolah dulu pun pernah jadi pengawas.. Tapi tak payah bermanifesto-manifesto ni... Cikgu panggil je.. Siap tanya, awak nak jadi pengawas tak?? Hahaha.. Masa darjah dua.. Angguk je laa.. Dah la cikgu yang tanya tu pun antara cikgu tergarang.. Huhuhu.. Bila pakai baju pengawas, rasa macam satu level up dari student lain.. puii.. perasan betul kan.. Padahal same je.. belajar kelas same.. cuma tak berapa suka bila kena pergi kem kepimpinan.. Tidur kat sekolah.. T.T (Yes, memang saya anak manja.. ) Mana tak nyee.. 5 tahun 11 bulan 30 hari saya jadi anak tunggal.. hehe.. Saya dapat adik sehari sebelum saya cukup umur 6 tahun..

       Ok.. Dah cukup rasanya intro.. Hahaha.. Semalam.. saya dan kengkawan saya yang seangkatan yakni dari exco keusahawana mengambil peluang untuk mengadakan clearance stock.. Hehehe..Jual t-shirt.. T-shirt identiti untuk fakulti kami.. Hahaha.. Bukan tak laku, ada budak yang order, tapi tak nak amek.. dah berkurun tunggu..Naseb baik takde lipas pinjam lagi buat tempat tinggal.. So, jual la dengan harga runtuh.. Runtuh sampai tergolek-golek tawww...

         Mengenai malam pencalonan itu pula... Nampaknya semua calon MENANG TANPA BERTANDING!!!! Cukup-cukup je calon yang berani masuk bertanding mengikut kerusi yang dipertandingkan.. Means, tak perlu la diorang bermanifesto.. Sejarah betul sepanjang saya duduk di UMP niii.. Tak tahu la kot2 dah pernah terjadi.. kn? kn?? Papehal pun tahniah la semua.. Selamat menjalankan tugas.. :D



sumber gambar dari : CHEST ELECTION  2015
         

No comments:

Post a Comment