Roomate Baru..!!

              Ini merupakan tahun terakhir saya di UMP sebagai penuntut jurusan kejuruteraan kima.. Setiap tahun saya pasti akan bertukar-tukar roomate.. Saya tak tahu la kenapa.. Susah untuk setia.. Haha..Tahun terakhir ni saya harap memori bersama roomate akan tercipta.. *sila baca sambil guna background lagu "Memori Tercipta by Shila Amzah"*

                     Roomate saya yang baru ni, saya kenal sejak tahun pertama lagi.. Kami sama-sama masuk group Usrah.. Naqibah kami Kak Ain.. Seorang yang lembut dan sopan ketika berkata-kata... Ok.. Roomate baru saya untuk tahun ini, jeng jeng jeng....

Qastalani...  :) Seorang yang baik.. Sopan.. Selalu tido awal dan bangun awal.. Itu je yang saya dapat perhatikan selama 2 3 hari menjadi roomate.. :p

Kemudian, kita beralih pada lagi sorang... Ok.. Rasenya yang ni banyak benda nak cerita...Nama diberi Nor Faezahtul..Seorang yang suka bercakap kalau kena topik.. Sekarang di jadi penghuni katil bawah...Suka puji diri sendiri.. hahaha.. kadang-kadang rasa cam nak sumbat kasut je bila dia start puji diri sendiri..

          Sampai sekarang dia xpercaya yang kami roomate..Dan dia expect aku jenis banyak mulut bila dalam bilik.. Haha.. tidak2.. Masa dalam bilik adalah masa untuk berehat.. So, kita diam2 aje.. Layan lagu ke buat keje ke.. Bila da bosan baru pergi kacau orang...
         Alamak..dah ngantok nii.. kena tido.. Chiaooo...

No comments:

Post a Comment