Aku Terima Nikahnya...



Wahh.. Tajuk entri memang best dahh.. Tapi isi nya tak tahu la kan.. Haa.. Ni cerita pasal semalam.. Aku da pun selamat melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihan.. So sweet... 5 tahun perkenalan kami, akhirnya kami ke jinjang pelamin jua.. Cewahh.. 




Ini gambar kahwin aku versi kartun..XD

Hahahaha... Sebenarnya ini hanyalah rekaan semata2... Bukan aku yang kahwin... Semalam aku menjalankan hobi aku di masa yang sepatutnya digunakan untuk study untuk scroll FB ke atas, ke bawah dan ke atas semula.. Tetiba mataku tertancap pada satu gambar...Ehhhh.. Cam kenal jee..

    Mula la menjalankan misi men"stalk" profile kawan lama... Rupanya dia da kawen sehari sebelum raya...
Dia baru abes blajar kat IKIP, Kuantan.. Andai tak silap mata memandang.. Dia merupakan jiran aku merangkap kawan sekolah aku... Kalau dulu lain, sekarang sangatttt lainn.. Sekarang dia da berpurdah... Wahhh... Aku bile lagi?? Hmmm... Memikirkan sejenak..Pape pun aku harapkan dia berbahagia bersama sang suami pendamping hidup..:D


Ni aku sertakan sekeping gambar yang di post kat fb...



SELAMAT PENGANTIN BARU...!!! :)

No comments:

Post a Comment