Teringat Zaman Dulu Kala


Malam ni aku nak lepaskan mOod bOring study...
Aku nak bergurindam di sini..hahaha...
Aceli malu plak nak bergurindam lagu rindu kat sini..
Tapi bila pikir2 kan...Alaaa orang tak nampak ak pOm...

Err..nak mula camne ek...
Ok camni laa...Arituh...orang tu datang kat U aku ni dengan alasan nak fOrmat lappy..
Sebenarnyer dia cakap nak ajar aku, tapi aku wt xtaw jer...
Last2 dia gak yang buat..kih3.. sorry yer..
Ok..mase tuh everything is gOing smOoth...
Cakap macam bese..Even dia cam malu2 nak cakap..
Malu ker?? Ntah laa...


Ok..dia wat keje dia tuh sampai petang...
Aku tunggu jer la..Da la dia bawak adek dia skali..
Perghh..da la ak xpernah pOm cakap ngan adek dia..
Chatting jer lebey..hahaha..
Bila da ciap keje dia...Dia pOm balik la...


Pastu...
Xnak da la citer..
Sedih sangat...Sentap sampai sekarang lagi taw...
aisyyy...


Alamak....da lewat nih..Kena sambung study...
Bubbye...


*awak tuh..kite kn..kite kn...rindu la kat awk..hahaha..(kawan jer pOmm)..

No comments:

Post a Comment