KISAH LUCU 8: BIL TELEFON..

Satu hari Ameer memanggil semua anaknya dan bertanya tentang bil telefon yang melambung tinggi...

AMEER: Abah tengok bil telefon melambung tinggi ni..Ini mesti ada yang bergayut lama di telefon.. Kalau selalu macam ni abah nak potong talian...

ARIF: Saya tak guna langsung telefon rumah, abah. Saya hanya guna telefon di tempay saya...

ALIA: Saya pun begitu, bah. Saya hanya terima panggilan masuk saja. Yang lain saya guna telefon pejabat..

AMIN: Amin hanya gunakan telefon bimbit. Panggilan luar, Amin gunakan telefon ditempat kerja juga..

BIK SURTI: Saya...Ssaya.. yang gunakan telefon ini, tuan...!!

AMEER: Ohh....jadi kamulah yang bergayut berjam-jam, ya..!!

BIK SURTI: Yalah tuan. Kalau semua orang gunakan telefon di tempat kerja, maka tidak salahlah kalau saya juga gunakan telefon di tempat kerja.

AMEER: *^&@#^ Cari nahas betul bibik nih...!!!

No comments:

Post a Comment