Betul ke lelaki hanya memandang rupa???

             Assalamualaikum....Pagi-pagi nih aku tetiba terfikir betul ke laki cuma memandang paras rupa??? Betul ke laki ni xsuka perempuan yang xberapa cantik dari segi fizikalnya??? Aku rasa mungkin betul telahan aku tuh...Sebab aku da pernah mendengar dan melihat sendiri semua itu...




           Camni...dulu aku ada seorang kawan yang badannya agak berisi..Xpandai berhias diri..Pemalu...Tapi hatinya baik..Pada masa itu boleh dikatakan tiada lelaki pon yang memandangnya...Mungkin tiada yang mengenalinya...Dia dikenali kerana pandai..(tapi aku lagi pandai....hahaha..riak...xdela...gurau jer..) Seiring dengan waktu, dia da semakin dewasa..Da pandai control makan...Da pandai berhias diri..Sekarang dia da transform jadi orang yang cantik..^__^ 

           Aku sendiri pon terkejut pabila melihat dia untuk pertama kali..Aku hampir tidak cam..OMG..Kawan aku ke nih..?? Semenjak dia da transform nih, aku dengar citer ada la mamat2 yang same skolah ngan kitorang nih dulu tergila-gila kan dia...TgOk?? Masa skolah dulu buat2 xkenal..Bila da cantik..Mulalah nk tackle...Phewww...Pe daa...Dan kini dia telah bersama dengan seorang lelaki yang bertuah..Ex-budak sekolah aku gak...Aku rasa cam nk hempuk jer laki tuh..Sekarang baru terhegeh2 nak kat pempuan tuh..


         Nampak sangat kan?? Bila da cantik semua laki nak...Masa xcantik sgt, nak pandang pon susah kn??
Tapi, yang aku pelik jugak..Laki yang xhensem, boleh plak dapat pempuan cantik...HAhaha..Nak buat camne kn..jOdoh..^____^

No comments:

Post a Comment