Asas Pertolongan Cemas...


Lalalala...
Hatiku menyanyi2...LAgu gembira...
Nak tahu nape??

Aku da setel kan satu lagi tugas sebagai Briged Siswa di UMP...
Asas Pertolongan Cemas...
Hepi lak aku ase...
Bukan ape...Dapat ilmu even dalam keadaan suke-suke...

Ada ceramah..Dari kul 9 pagi sampai kul 2 non-stOp..
Waaa..Hebat betOl kami pendengar...
Even ada yang tidO gak...Tapi aku xtidO..
Semangat woooo....

After ceramah yang panjang berjela2...
Ada quiz...
CUAKS...=.=


Dapat sOklan....
Huuu..lega...Senang siOt...
Sapa yang xdengar ceramah tuh pon blh jawab kOt...
Hahaha...5 minit je aku da ciap jawab..
Bukan nak berlagak...Tapi kenyataan..
Semua org ciap awl...



Aku tunggu turn nak p perkhemahan lak sekarang...
Weee...Xsabar nak setel kan menda alah tuh jugakk..:D

No comments:

Post a Comment