Artis Berkemban


Akhirnya tamat jugak Anugerah Skrin 2011..




Sempat jugak aku tengOk..
Overall memang bagus...Hee....

Tapi yang aku agak kecewa dengan pakaian sesetengah artis tuh..
Memang la canthek..But..bagi aku pakaian mereka da macam orang berkemban..
Huu..xmalu ker?? 

Cadangan aku..
Pakai la pakaian yang sOpan sket..
Aku tahu la mereka2 nih chantek..
Perlu menyerlahkan lagi kechantekan tuh...
Tapi xperlu over...

Tapi aku xtujukan pada siapa2..
Sebagai orang Islam..Tugas aku adalah untuk saling mengingatkan..
Amar Makruf wa Nahi Mungkar..
Aku memang bukan sesiapa untuk menegur mereka...
Tapi aku harapkan agar mereka dapat menjaga aurat mereka...

Alangkah bagus nyer kalau semua wanita muslimah menutup aurat dengan sebenar-benarnya..
Bukan kerana fesyen atau sebab mengikut2 orang...






Renung2 kan la..Dan selamat beramal...:p

No comments:

Post a Comment