Sebulan Sebagai Mahasiswi UMP

Assalamualaikum...
4 October 2011...
Genap la sebulan aku bergelar sebagai seorang mahasiswi..
Banyak benda baru yang aku belajar..
Memang la kan..Da masuk tempat baru, memang kena belajar benda baru...

Macam2 kerenah manusia yang aku jumpe kat sini..
Ada yang baik..Ada yang jahat..Ada yang nampak baik tapi sebenarnya jahat...
Haisyhh..macam2 kan..Tu la manusia...
Aku ni kire kategori orang baik2 la...(hahaha...pasan lebey)

Tapi kan...
Bila duk sini,,as a first year student..
Life memang busy giler la...Macam2 program yang kena pergi..
Semua diwajibkan..Ada mata merit la..
Pandai betol mereka yang anjurkan program tuh mengugut kami pelajar juniOr..
Tu kire ragging secara mental..Hahahaha

Kadang2 tuh ada juga sampai 2-3 program sehari..
Semua wajib...Sampai kitorang da xtaw nak buat macam mana..
Aku terfikir taw, nape la diorang wat program nih pada masa yang sama..
Ingat kitorang ni rObot ker..Boleh belah badan kepada beberapa part..

Aku akui memang la boleh nak belah kan..
Tapi kompem2 xley p program tuh..Terus p hOspital..
Lebih malang lagi pergi masuk kubur...
Eeee..Takut nyer....

So, as a cOnclusion, aku still happy duk sini even ada beberapa masalah yang kecil..
Aku harap aku dapat kenal lebih ramai orang lagi..
Walaupun ada yang xsuke aku,, ADA AKU KISAH...
Lantak ko la..Aku xkaco idup ko,,ko jangan kaco idup aku...


nah..tarian teristimewa..

2 comments:

  1. haha...ksian dier bz...nyway tq sbb tnjuk tarian ""istimewa""..haha!!

    ReplyDelete
  2. haha...tengs la mizhubby..tarian tuh khas utk kamOO...:p

    ReplyDelete