Need Punchbag Rite nOw...

Assalamualaikum...
Da lama aku xmengupdate blOg...huhu..
Xde masa..Lagi 1 xde idea...hahaha...

Ok..fine..
Aku tulis nih hanya untuk tatapan diriku..
Untuk melepaskan geram yang terbuku dihati..
Untuk mengumpat dengan diriku sendiri...
Untuk.......berape banyak untuk la aku nih kan...hahaha

Aku tengah geram sekarang nih...
Geram dengan benda tuh...
Eeeee...Benda tuh bukan sejenis hantu atau pelesit atau pape jer la...
Biarla aku sorang jer yang tahu ape benda tuh...

Aku rasa xpuasa ati ngan benda nih...oppss..
Benda tuh...hehehe...
Aku nak jer belasah benda tuh sampau aku puas ati...
Aku nak tendang2 sampai patah kaki aku pon xpe..
UMP kan ada insurans...hahaha

Sebab benda tuh aku jadi xbetah...
Mulut aku pon jadi xterkawal..
Selalu je nak cakap pasal bende tuh...
Eeee...Kadang2 aku cakap sorang..
Sekarang aku cakap ngan blOg plak..
Ko dengar je la blOg ek..Jangan banyak sOngeh plop...
Kan ngan blog2 nih skali aku belasah....


Aceli, aku xberapa puas lagi nih...
Tapi masa mencemburui kita...
Aku perlu merantau seketika ke satu tempat..
Mungkin kita akan bertemu lagi malam nanti..


C U 2nite my bubbleblog...hahaha..muaxx..:*




p/s: sedang cuba mengikhlaskan atas apa yang terjadi..

No comments:

Post a Comment