Hari Ketiga Sudaa...

Assalamualaikum..
Aku sebenarnya sedang kebosanan...Huhuh..
Nak study xde mOod lagi..
So, tulis blOg la jawapannya....

Sebenarnye, sekarang nih, kat Universiti aku ada tOurnament basketball IPT 3 on3..
UMP jadi tuan rumah..Ye la kan..UMP ni pusat tumpuan sukan bola keranjang..
Aku bertugas sebagai sukarelawan dan berkhidmat dibahagian teknikal..
Taw x ape tuh?? AKu nih tukang catit scOre n fOul..

Perghh..memang mencabar giler..
Salah wat sikt mula la ada team yang bising..
Ada 30 team yang IPT yang ambil bahagian..
Macam2 ragam, macam2 style..
Ada yang hebat, ada yang main ganas...
Huh..xtaw la aku nak cakap per...

Aku xley citer semua sekarang...
Tunggu esOk...final...
Aku akan citerkan semua...
Yang penting aku akan ANNOUNCE sape yang menang..
Tapi kalau tgOk dari rentak tadi, aku rasa UKM, xpun IIUM, xpun UMP..
Hahaha..semua tunggu esOk jer..

Aku da letih..tidur dulu...zzzz

No comments:

Post a Comment