Volunteer Tanpa Rela....

Salam semua....
Selasa hari yang paling aku xsuka sepanjang belajar di UMP untuk semester 1..
Jadual pack giler kot...Sampai xde masa nak sOlat..
Betapa sebuknyer aku..Kan??

Tapi..Walau camne pon aku tetap solat gak..
Even kena masuk next class lambat..
But, it's okay...Yang penting kewajipan aku kepada Khalik da settle..



Aku nak citer sebenarnye time class TITAS...(tamadun islam & tamadun asia tenggara)..
Da la aku masuk lambat..Lecturer tu suh aku duk depan..
Naseb baek la kawan aku tolong jaga tempat..
So, aku pon duk la kat tempat yang telah di jaga tuh...


Hari ini kitorang balajar pasal tamadun secara general..
Ok la...Biasa la kalau rasa ngantok tu kan..
Macam belajar sejarah gak la..haha..
Menguap jadi teman setia..Mata ternabil-nabil kebil2..
Korang pon mesti rasa cam tu gak kan??

Nak dijadikan citer..
Lecturer tuh nak panggil la beberapa insan 'terpilih' untuk share idea kat depan..
Ok fine..Pilih la..Kompem nama aku xde punyer..(da selalu camtuh..)


Aku xtaw la pe naseb aku hari ini..
Tetibe je kena panggil..Dia tanya Malaysia ni banyak emergence factor @ falling factor..
Aku sebagai anak Malaysia, semestinya aku mengatakan banyak emergence factor..
Walhal, sebelum kena panggil, aku beriya-iya cari falling factor yang ada kat Malaysia..


Dengan muka xberapa nak malu..
Aku pergi la ke depan...Aku cakap je pe yang terlintas kat kepala otak aku yang geliga, delima, permata nih...hahaha..
Ngarut jer aku kat depan tuh..
Ada aku kisah ke..Yang penting aku da ke depan...


Tapi kan..


Cam best la plak kena panggil camtu..
Len kali kalau dia nak panggil pon aku xkisah..Hahahaha
Yang penting aku kena tahu pe aku nak cakap..



p/s: suka gak jd volunteer nih...:p (poyo jep..)

No comments:

Post a Comment