Another busy Day!!

:153: Hello2 semua..
Ari nih, aku berjalan lagi memenuhi kehendak jasmani..hehe

Pagi tadi...setelah bangun dari sleep , aku terus bersiap2 nak pergi ker pejabat...
Ececeh..Cam org keje la plak kn..Hahaha..
Aku pergi bukan atas dasar nak kerja, tapi nak g mintak mOney..$$$Lol


So, aku pon pergi la dengan penuh semangat waja..Berbekalkan surat tawaran dan dokumen2 lain..Aku melangkah masuk ke pejabat Yayasan Pahang..
Ok..Bila kerani yang ntah ke mane tuh datang ke kaunter, aku pon segera pergi ke sana..
Dengan berani nya aku menyusun kata untuk menyampaikan hajat...



TAPI...Mendung kelabu berarak ke arah ku..:168:
Kerani tuh cakap, lau da dapat duit masa matrik dlu, maknanya sekarang da xbley..
WTH!!!
Nape xcakap awl2..Lotih jer den bangun:143: pagi2 nak p sane...


Aku pelik..Xkan la xcukup duit kot nak bagi kt budak2 U ni..
Tapi..pape pon aku pasrah atas ketentuan Illahi..
sO, kawan2 ku...lau da dapat duit masa matrik...Xpayah la g mintak da..
Kompem xdapat..:p

bye

No comments:

Post a Comment