Scary mOment wif my lil Sis..^.^

Dengar sini rakyat jelata..
Beta nak citer something kan korang...
Takut..Seram..Menakutkan...
Cepat2...Ambil selimut..Duduk rapat..Jangan terkucil plak nanti...hehe

CErita nya macam ni...
Pada malam semalam..Aku tinggal berdua je ngan adek ku yang penakut tu..
Masa tu aku tengah on9...Beselah..hObi tuh...
Time tu jugak adik aku p mandi..(err..ye ke? ak xbrape ugt dia buat ape..hahaha)

Malam tu cuaca xbrape ok..
Bunyi guruh menghiasi malam...
Adik aku da ingatkan suh shut down kn tOshi2..Tapi ak ckp.."kejap la..Sabar2"

Tiba2......










Kilat & Guruh serentak..Terkezut kitorang...
Da la tuh...Rumah kitOrang plak blackOut..Pergh..Lagi la berdebar nyer...
Mak aku pergi surau...
Masa kilat sabung menyabung tuh..Semua benda tercampak..Adik aku tengah pegang fon tu pon jatuh...TAPI..Aku pelik la nape tOshi2 x mampus cam lampu2 yang lain..
Da lama lepas tu baru igt yang aku gune bateri..Haha..bLOodyfoOl..


Dengan kaki & tangan yang terketar2 tuh..kitOrang bangun pergi cari torchlight..
Lupa lak nak mention yang adik aku nanges time tuh..Habes tin biskut dia langgar...hahaaha
Aku yang berani ni la pujuk dia...hahaha
Da jumpa torchlight tu..kItorang pergi cari lilin and pelita..


Akhirnya kitorang duduk la dengan ditemani cahaya lilin sehingga la mak kitorang balik..
Masa tu sempat lagi taw kitorang main & bengang ngan jiran2 yang xblackout..huh..




~THE END~

No comments:

Post a Comment