MoODy bile sang KEKasih di admire oRang!!

hello
Selamat pagi dunia..hehe
Pagi ni aku nak citer sal perangai orang bercinta

Ini bukan la kisah yang berlaku pada diriku...:163:
Tapi adik aku..Haha..gatai noo..baru form 1 da nak kapel...Hempuk pale baru taw,,,
Sebenarnya adik aku ni da beriya nak sOrok dari pengetahuan aku..

Tapi...

Malangnya dia dapat kakak yang cekap dan licik cam aku nih..
Time dia pergi sekolah, aku pon seludup bace mesej2 dia..
:157:Bukan menyibuk..Tapi caring..hahaha

Petang tadi masa balik dari sekOlah..
Muka dia mOnyok cam tempoyak basi...
Haha..tHen dia bagi taw la yag ada orang lain admire kt ehem2 dia tuh..
Aku gelak sakan sampai nak terputus urat saraf...

Dia tidur lepas tuh sampai xmandi..
Orang mesej pon xreply..
Bodoh tOl..Cam la ade sorang jer laki..
Huh..Xpaham aku..

YA ALLAH AMPUNILAH DOSA AKU SEBAB MENGUTUK ADIK AKU
:175:

1 comment:

  1. xphm r aku bab2 nie....ape mksud ko keksih d admire org...

    (ririn)

    ReplyDelete