Ingat tak lagi??

Assalamualaikum semua...
Selamat petang..

Petang2..Angin sepoi2 bahasa,,Pergh..Tetibe jer zaman kecik2..
Masa dulu..Petang2 nih da kuar main..Main beskal...
Kadang2 main masak2..Kutip daun2..Potong2..letak dalam periuk mainan...Then..Done..
Boleh hidangkan..Hehe..Seronok sangat..Kadang2 main bola..Bukan bola sepak..Bola beracun la..Bola monyet la..Kawan2 mase kecik pon ramai...Ada laki, ada perempuan..

Da puas main masak2..Kayuh beskal plak keliling taman..Bila jatuh beskal, nangis..huhu..Manje tOl..
Masa dulu jugak, bila pergi skolah macam2 mainan bawak..Bukan per..Nak maen bila cikgu xmasuk kelas...
Selain itu..kitorang ada jugak maen lawan pemadam..Sapa banyak dpt pemadam, dia la juara...hihi..

Huh..Bila fikir2..rasa cam xnak jadi dewasa..Andai bisa aku hentikan waktu, da lama aku stop kn waktu..
Biar aku xjadi dewasa, biar parents aku still muda, biar xde baby baru lahir...haha..

Tapi aku sedar. semua tuh xkan terjadi...



Zaman kanak2 adalah zaman tersuperb!!

No comments:

Post a Comment