Antara dua darjat...


Hello...
Ari ni aku nak celoteh pasal masalah perbezaan darjat...
Bukan apa..Banyak cerita2 yang aku tengok sekarang semua mementingkan darjat dalam memilih jodoh..Sehingga kan mengabaikan hati dan perasaan...

Semenjak jadi penanam anggur professional nih..Keje aku asyik menonton sinetron2..
Misalnya cite NIKITA di TV9..AMANAH DALAM CINTA d
i TV3..Opss lupa..CINTA FITRI di TV9...Semua parents yang golongan berada xnak bermenantukan orang yang miskin
@ xsedarjat...Nape?? Nape??

Aku rasa la mungkin mereka ingin kan kesempurnaan a.k.a perfect!! nObody is perfect..
Aku rasa xsalah la kalau kita terima orang yang x same level ngan kita...Dengan ini, kita bOleh tolong dia meningkatkan taraf hidup..

Okeyh..Aku akui ada yang nak senang hidup..Cari orang ka
ya..Then berlagak macam harta dia punye..Cam citer MARIMAR di TV3...(pomot sket) Ada ke patut buat jahat sebab nak harta orang...Damn!! Hate it..Jadilah cam aku..Baik jer..hahaha
MANUSIA SEMUA SAMA..YANG MEMBEZAKAN MEREKA HANYALAH AMAL IBADAH MEREKA...THINK IT

No comments:

Post a Comment