jOurney tO kmpk (part 2)

Hyep...
MoOd : 30% happy

IngAt lagi x pe tu KMPk??
Mesti ingat kn..
Tempat jatuh lagi dikenang, ini kan pula tempat belajar..hik3

Ok..
Biasa la..da masuk kOlej nih, mesti banyak benda baru yang kita belajar...
Kawan2 baru pon ramai..

Sudah menjadi adat dan istiadat manusia,
Bila berpisah, air mata pasti mengalir..xkira la anak @ ibu..
Sedih la kan berpisah dengan anak2..

Tapi..
Aku lain sikit..
Aku xmenangis macam orang lain..(yela kan lain orang lain ragam)
Even aku ni first time berjauhan dari family, aku xmenangis..

Taw x kenapa aku xmenangis??
Haa..Sebab aku nk prove kan dekat pemely & sedara2 ak yang selalu cakap aku ni asyik duk bawah ketiak mak jer...
Diorang ingat aku ni penakut ke haa??

Selama setahun aku duk sana, aku xpernah nangis sebab nak balik umah..
Hey..Korang ingat aku ni pengecut sangat ker..
Mentang2 la diorang belajar jauh2, masuk u sana..masuk u sini..
Podaahhh...

Huh..Baru puas ati aku..

No comments:

Post a Comment